сряда, 21 август 2024 г.

ПАЯЖИНИТЕ

 *

капчица вода

върху крилцето на муха -

стига й да се удави


*

Цяла нощ щурците

като свредели 

пробиваха съня ми


*

Цяла нощ плетох

паяжина, с която 

да уловя песента им


*

на сутринта

песента бе писъкът 

на пробуждането


*

гущерче виси

в паяжината на дома ми

намерих го преди паяците


*

гущерче се скри

в пролука между два камъка


това свобода ли е


опашката му още 

се бори с пашкула


*

а аз 

ще намеря ли пролука

между световете


*

цяла нощ

сънувам как ставам цяла

опашката на конформизма ми

още се бори

с паяжината на нета


*

пропаганда

капките на омерзението

се процеждат -

кървят камъните

на душата ми


*

капките 

на омерзението 

блестят върху крилцата

на самоизолацията ми

стигат ми да се удавя


Няма коментари:

Публикуване на коментар