сряда, 10 май 2017 г.

АЗ И ТИ

аз и ти –
стаята тежи от мълчание;
думите стягат гърлото,
като кост засядат в него,
душат ме, моите...
а знам –
ти не можеш да кажеш своите...
аз и ти –
тишината между нас е плътна,
като жива плът – с нож да я режеш
реша косите ти, галя те –
кожата ти е бяла...
аз и ти –
мълчанието горчи
и вината е моя –
аз мълча думите си,
а ти –
не можеш да ги говориш.
твоите думи
думкат
в главата ти,
падат като градушка...
слушам тишината ти
и се опитвам да я науча
думите бумтят в очите ти –
ще се излеят...
сълзи браздят страните ти,
поливат косите ти.
стаята изкласи,
докато те гледам –
ще мога ли да ожъна
стиховете ти?
знам, стихия си –
можеш да рушиш –
всичко по пътя
но днес си тиха,
тихо е...
и вината ми капе –
червена и гъста,

като кръв и вино...

Няма коментари:

Публикуване на коментар